EDISON
robot dla każdego

Edison - zabawa, nauka, klocki (R) LEGO


Edison to połączenie zabawy i nauki. Dzięki kompatybilności z klockami (R) LEGO stanowi wspaniałą bazę kreatywnej nauki dla dzieci i młodzieży. Oprogramowanie sterujące, stworzone w języku Python w modelu OpenSource jest dostępne dla każdego : Linux, MacOS, MS-Windows, Android, iOS. Jego główne cechy to szybkość, niskie zapotrzebowanie na zasoby komputera, ale także atrakcyjny wygląd i prostota obsługi. Dzięki temu możemy zaproponować wszystkim używanie nowoczesnego i bezpiecznego systemu.

Oficjalna strona produktu w Polsce > http://robot-edison.pl


Korzyści

  • Zgodny z LEGO
    dobra zabawa
  • Komfort
    prostota obsługi
  • Podstawowe czujniki
    wbudowane
  • Dostępne
    materiały dydaktyczne

Kreatywność z klockami LEGO

Chcecie wykorzystywać robota Edison do rozbudzania młodzieży?

Nic prostszego. Oprogramowanie edWare to graficzny interfejs do tworzenia poleceń dla naszego robota dostępny przez przeglądarkę WWW. Program jest transmitowany do Edisona poprzez kabel EdComm. Łączy on gniazdo słuchawkowe komputera z robotem. Sygnał dźwiękowy wysyłany jest i poprzez specjalną diodę LED zamieniany jest na sygnał świetlny, który jest przetwarzany przez Robota na komendy sterujące.



Dzięki temu robotowi możemy pokazywać dzieciom od najmłodszych lat, że mogą mieć wpływ na otaczający je świat.

Krótki film prezentujący robota w akcji

Dostępne platformy programowania

Dla klas 1-3

Platforma programowania dla najmłodszych. Nie wymaga znajomości liter, opiera się na piktogramach. Doskonale nadaje się do programowania robotów przez każdego, dostępne są materiały dla nauczycieli (23 scenariusze lekcji) oraz specjalne arkusze z informacjami, jaka akcja jest przypisana do konkretnych bloczków.

Dla klas 4-8

Intuicyjna aplikacja - bazuje na uznanym trybie przesuwania klocków i łączenia ich w algorytm działania robota. W wersji W tej wersji wymaga już umiejętności czytania i wprowadza elementu obiektowości.


Dostępna w języku polskim!

Dla klas 6-8 i ponadpodstawowych

Programowanie robota w języku Python to niezaprzeczalna zaleta. Uczniowie mają najwięcej możliwości rozwijania swojej kreatywności, w tej platformie dostępne są trzy systemy liczenia:
* centymetry * cale * sekundy
Tak - robota można tu zaprogramować, aby przejechał 10 cm, a nastepnie 10 sekund.

Galeria zdjęć

Kompatybilność z (R) LEGO

To powoduje, że młodzież może budować w oparciu o robota własne, unikatowe konstrukcje. Tu na zdjęciu model czołgu M4 Sherman – dzieło 11 latka zakochanego w historii II Wojny Światowej.
I taki czołg samodzielnie potrafi jeździć!

Angażujemy dzieci do wspólnej zabawy

Dzieci uwielbiają rywalizację. Stosują tryb walki sumo robotów, możemy łatwo wywołać efekt WOW, a zaraz potem pokazać dzieciom przykładowy kod robota, który realizuje tę funkcjonalność. Dzięki temu w łatwy sposób docieramy do programowania przez zabawę.

Specyfikacja robota

* Wykrywanie przeszkód – 2 diody IR (podczerwieni) i odbiornik
* Śledzenie linii – czerwona dioda LED i fototranzystor, który może służyć jako czytnik kodów kreskowych i port programowania
* Czujniki światła – 2 fototranzystory
* Diody IR umożliwiają komunikację pomiędzy robotami
* Czujnik i sygnalizator dźwięku
* Zasilanie – 4 baterie AAA (nie są zawarte w zestawie)

Niniejszy materiał nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 K.c., a jest wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy, o jakim mowa w art. 71 K.c.

Sklep internetowy | Kup teraz